idag har jag tänkt följande. . .

1. Att Alvin börjar bli riktigt lång! Det märks speciellt när vi ska stretcha honom, då är pojken liksom överallt. & vi måste vara lika mycket överallt. De känns lite som de där spelet... vänster hand på blå cirkel, höger fot på röd cirkel.

2. Att jag skulle vilja slå vett i så mycket folk! De är så mycket "tycka synd om"-syndrom runt om i internet världen. Det är okej att tycka synd om sej själv ibland, de är okej att klaga ibland. De är okej OM de inte är VARJE dag. Men då tänker jag "de kanske är mej de är fel på som irriterar mej på allt klagande?". Ja, så kan de ju också vara. De är alltid två sidor av allt.

3. Att handikappanpassningen inte är så långt från klart längre. I veckan kommer förhoppningsvis mattläggaren & tapetseraren. Det är så spännande hur slutresultatet ska bli! Så här långt kan jag i alla fall säga att dom där hemska ramperna vi fått i lägenheten är UNDERBARA! Skit sak samma att de kanske inte ser så "inredningsfint" ut, för tusan vad de är skönt när vi nu inte kommer behöva lyfta Alvin i gåstolen uppför de där lilla steget. De är bara att rulla.
De blir uppförsbacke varje kväll. Men nedförs varje morgon. De låter väl bra?

4. Att detta blir mitt sista blogginlägg. Kanske faller andan in igen, någon gång i framtiden. Men just nu finnes ingen ljusning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0