vi har alla varit barn

Drog fram mitt gammla fotoalbum ikväll från när jag var liten. Det är lika mysigt att titta i det varje gång!

Vi har en enorm hög med kort som skulle behöva ett album att husera i. Synd man har dålig framförhållning & aldrig tar sej tid för sådant. Det blir bara liggandes i lådor.
Bara att beställa hem kort tycker jag blir besvärligt. Minns inte ens sist jag gjorde det.
Tråkigt, men sant.
Tror jag får ägna en ledig dag till detta. Sortera & skicka efter.

Hursom fotade jag några kort för att visa er.


Alldeles nyss kommen till världen. I min älskade mamma´s famn!


Storasysters första möte med mej!


I pappas trygga famn!


Är Alvin eller Nova lik mej som liten tycker ni? Jag ser nog ingen direkt koppling på oss.


Jag & syster. Jag närmast kameran. Visst är Nova lik sin moster?

Hittade Alvins ultraljudsbild också. Ser ni att han har handen vid sitt öra? Så låg han nästan alltid som liten. Det händer fortfarande att handen vill åka upp så där.

De här är det första kortet på Alvin!


Men nu har han blivit så här stor och leker mamma, pappa, barn!

Lillan!

 


Kommentarer
Postat av: frida

Åh visst är det roligt att gå tillbaka i albumen :)

Jag har också typ flera hunda bilder som ligger och väntar på att få bli insatta i album, men jag hittar mig inte tid att göra det. det värsta är att dom senaste bilderna jag framkallade var i större strl så dom ryms inte p plastfickorna som finns i albumen. DRYGT! :)



Och ja, hon är sjukt lik hanna :P

2011-02-01 @ 11:10:13
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: frida

Herre så lik nova är sin moster, riktiga kopior. Så roligt med gamla kort!



Kram

frida

2011-02-01 @ 15:29:46
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com
Postat av: Josie

Gu så fina kort! Jag ser faktiskt ingen likhet alls mellan dej och barnen, men det kan ju komma med åldern. Däremot är hanna läskigt lik nova, kul att det kan bli sådär:)

2011-02-01 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0