varandra är nog allt vi behöver

Vår morgon blev helt fel. Jag måste sovit som en kratta efter att oroat mej för Alvin. Vaknade med hjärtklappning & andades som en 80årig tant. Jag blev handlingsförlamad i väntan på lugnet i kroppen. & när de kom var jag trots allt seg & jag & Nova kom inte till ÖF fören närmare 10. Tur vi hann leka en stund i alla fall.
Men att börja dagen på fel sätt är så frustrerande för det mesta blir liksom fel därefter. Jag tappade livsgnistan där ett tag. Men nu är jag & Nova hemma igen & har det så himla mysigt så nu är nog ordningen återställd. Tror både hon & jag mest av allt behövde varandra idag, & inget annat. Jo, Elefanten & Hello Kittysarna som vi bäddat ner i soffan behöver vi också förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0