Sjuklingen

Nova är förkyld och alldeles röd under näsan efter ihärdigt snortorkande. Febern kom dessutom på besök igår. Just nu har jag bäddat ner henne i soffan framför barnTV. Egentligen skulle jag till Ikea idag men ställde in då jag helst är hemma när barnen är sjuka. Eller, helst åker jag inte flera mil bort. Så en Ikearesa blir det nog på söndag istället. Dagen bli istället rätt lugn. Morfadern skall kika förbi när tiden finns för att passa Nova medan jag går och skickar två paket. Lite städ som alltid och vikning av ett enormt tvättberg står också på dagordningen. Några samtal vore också bäst att göra bort. Men tusan vad jag känner för att göra inget alls. Inget alls. Inget inget inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0