Han gör mej stolt!

Jag och Alvin har gjort stan idag, Det hör verkligen inte till vanligheterna eftersom han lätt blir stressad. Vilket ger en stressad mamma. Vilket blir en dålig kombo. Då är det lättast att helt enkelt avstå att göra stan tillsammans. Men idag va vi lite modiga! Och jag va stolt som en tupp när vi kom hem. Hela 2 timmar höll han ut innan han skrek rakt ut. Då va han less. Men gudars vad bra att göra stan med sonen för ÄNTLIGEN hittade jag lite fina plagg till honom. Kanske de som varit problemet tidigare, att han inte varit med vill säga! Nu hittade vi en tunn mössa, tunna vantat, tröjor och byxa! Men som sagt, till slut blev det för mycket. Tur då att moster min jobbar mitt i stan så vi kunde låna fika rummet för att få lite lugn och ro. Nog för att han inte kunde finna lugnet ordentligt fören vi satt i bilen igen. Välkänt område vilket gjorde att han somnade som klubbad på väg hem. Så jag är stolt över sonen idag! Imorgon väntar nog en lugn dag. Det är de bästa, en dag med äventyr och en dag med lugn och ro. Det är trots allt mycket som som ska tas in och bearbetas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0