alla hjärtans dag

. . . tycks rätt många människor vara emot. Inte jag. Det är en fin dag. Att hylla alla hjärtan. För mej är alla hjärtans dag precis som alla helgons dag. Man ägnar en speciellt dag till dessa människor, levande eller död. & jag ser det fina i det. 

För mej handlar inte alla hjärtans dag enbart om att fira ett partnerskap. Det handlar om att visa alla dessa människor som man håller kär sin uppskattning & tacksamhet. & herre vad människor man håller kär!
Jag & Tomas firade inte gårdagen på något speciellt vis. Men vi firade barnen. Med en lite present som innehöll ett tyghjärta.

Nåväl, nog det. Kände bara för att ge min syn på de hela.

Här hemma städas det. Det är enormt skitigt på golven. Tur vi kan skylla på någon annan än oss själva. Nova är ledig då dagmamman har utbildning idag. Nova som förövrigt sov sin första natt i natt utan snutten. Hon va så stolt över sej själv att hon var tvungen att ringa farmor & berätta imorse. 
& gårdagskvällen gick faktiskt ganska smärtfrí. Klart hon överklagade beslutet, men hon somnade lika fort som nätterna hon haft snutten. Får se hur det går ikväll, tror hon kommer klaga några kvällar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0