vilken underbar dag vi har idag

Idag har det varit en härlig början-på-hösten-dag. Med promenader & alldeles för mycket att äta. N undrade om jag inte skulle åka till sjuhuset efter att jag klagat på min onda mage. På sjukhuset? undrade jag. Ja, som Allim (läs Alvin). Nåväl, så allvarligt var det inte.

Vi i familjen kan tyckas vara lite sådär sega & glömska ibland. Så är vi också. Skulle ha rullen på morgonen, den var i bilen, bilen var låst, nykeln var i T´s arbetsbyxor, som satt på hans kropp, som befanns sej någon mil bort. Baxade ner A i N´s vagn istället. & se på tusan, det gick ju som en dans. Han ville till&med slumra en stund!
& snart kommer J, J & F. Vi fortsätter & hänger. Vi hänger & slänger bara.
Sedan skall här handlas inför middagen jag bjuder till imorgon. Systeryster + J med tillhörande barn är inbjudna för en myskväll. Tacos & allt onyttigt man bara kan tänka sej!

HörreNi, nu är de dags att röja köket & laga middag.
Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0