första dagen efter en låång semester!

Idag var det åter dags att traska iväg till N´s dagmamma. N var väl inte helt förtjust i detta, hon menar på att hon gott kan gå till lekparken med min faster. Det funkar tydligen det med.
Men det gick som en dans. Trodde faktiskt att det skulle bli tårar & förtvilan. Men icket, jag stannade i en timme tillsammans med Lillan tills det var dags för dom att gå till lekparken, då vände jag åt andra hållet & gick hem. Glatt sade N hejdå.

Imorgon är det föräldramöte. Alla dagmammor & föräldrar i byn.
Jag vet inte riktigt, men jag är inte riktigt den där människan som tycker det är så viktigt med dessa möten.
Eller, föräldramöten med bara N´s dagmamma, självklart.
Det viktiga för mej är att N har det bra på dagarna. Att hon & dagmamman kommer överrens & trivs med varandra & att N kan känna sej trygg & säker där.
& detta kan jag & dagmamman ta mellan varandra.
Men kanske man är lite oansvarlig om man inte går?

Hursom. . . på torsdag är det tandläkaren som gäller för N. Det allra första besöket & N är överlycklig över att ha fått brev från tandläkaren. Hon har velat dit nu någon dag. Hoppas ivern håller i sej när vi väl är där.
Hon är ju den som gärna backar för sådant, de där nya. Men vi har pratat om vad hon ska göra & vad man efteråt kan tänkas få från den snälla tandläkaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0