vi ser det snöa

Vi väntade oss en vit mark när vi vaknade imorse men, tyvärr var det inte så. Bara några enstaka flingor som slingrade ner. Istället tog jag & Lillan oss en dusch (Alvin är med ass/faster idag eftersom de är torsdag igen). & när vi kommer ur duschen är marken plötsligt vit. Nova gav ifrån sej ett glädjetjut! Snabbt på med overall & andra nödvändigheter för att göra en snögubbe. . .


Stilig va?!

Egentligen var planen att ta med barnen till ÖF idag för att ta ett syskonfoto men efter att ha hört om köerna som brukar bildas där avstod jag. Tänker istället boka tid hos en fotograf som kan ta bilder i lugn & ro. Som kanske kan göra något snyggt med rullen & så.

I övrigt skulle jag & Lillan storhandla idag men jag känner inte för att dra skrindan i detta väder.
Istället tror jag vi beställer hem thaimat & äter i vardagsrummet till en film.
Åh så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0