torsdagens tack går till. . .

Min kära pappa som ställde upp & lägga vårat vardagspussel idag. Med skjuts & barnvakt till Lillan.
Vissa dagar blir mer stressiga än andra. Idag har assistenten varit sjuk & jag hade ett möte inplanerat & Alvin byte av medicinen i hockeypucken. Men som sagt löste fadern detta pussel.

Dessutom kommer min far hem & berättar han han flyttar i helgen. Det kom som en chock trots att det är något vi vetat om sedan vi flyttade in för 3 år sedan.
Det känns i hjärtat vill jag lova. Vemodigt.
Vi har alla spanat in den nya lyan, faster, "farbror" Nisse, systeryster, Urban, Tomas, jag & barnen.
Den var fin.

Och så här är det, lägenheten är berlägen cirkus 200 meter från oss. Vi ser huset.
Så sådan hjärtevärk kanske inte behövs.
Men den kommer i alla fall . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0