jag är redo, men dom andra två ligger efter. . .

Jag vill ut. Posta brev & handla lite nödvändigheter. Men mina kära barn ligger efter. Nova har inte kommit ur pyjamasen ännu. Hon ligger i soffan & äter välling (ja, som sagt äter hon fortfarande välling mogon & kväll. Vanligt fika åter hon knappt något av så välling känns tryggast). Alvin är ledsen på grund av morgonont i kroppen. Så alvedonet måste börjat verka innan vi ger oss av.
Men sen så, då kanske vi kommer ut i dimman!

Känns förövrigt skönt att det är fredag & helg som väntar. Hoppas på härligt väder så vi kan picknicka med mostern.
Se film med min käreste.
Ta extra långt morgonmys i sängen.
Vara uppe extra länge.
Köpa fredagsgodis till barnen. Tidigare var det lördagsgodis. Men nu när idol börjat är det roligare att ha något gott till de. Eller Adol som Nova säger.


Kommentarer
Postat av: Augustsilja

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 12:19:35
URL: http://augustsilja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0