dagen efter vår mysdag

Vi har fredagsmys. Eller egentligen har vi nog helgmys. Men fredagen pratar vi mest om. Nova blir alldeles lyrisk. Så där så man skulle kunna tänka sej att det pirrar i hennes mage.
Barnen är uppe länge & ser Idol med oss. Okej, Alvin däckade i Tomas famn innan Idol var över igår.
Jag älskar fredagsmys. Det slår liksom allt annat.
När vi lagt barnen blev det dags för film = Tomas tittar film & jag sover. Det är helt otroligt, jag kan bara inte hålla ögonen öppna.

& så är det då dagen efter. Nova längtar till Sing Sing ikväll. Ett musikprogram på SvtB. Det är jättebra! Men innan dess ska vi leka & busa hela dagen.

Om. . . Alvin kan hålla sej hemma idag. Feber IGEN! Om jag hade massor med pengar skulle jag köpa en doktor. Som bodde här hemma med oss. Det är tungt, de är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0