ännu hemma, peppar peppar

Samtal med doktor. Ingen utskrivning. Rummet vårat står kvar. Antningen åker vi in i kväll eller väntar till imorgon & infinner oss vid morgon ronden. Nya beslut då. Jag krigar om att ta bort medicinen som kan ge slem som biverkning. Jag tror mej vara säker på den saken, att allt beror på det.

Jag är väl en krigar mamma. Ibland. Idag är jag en sunk mamma som tycker allt känns lite jobbigt. Typ att pinka, att gå, att laga mat.

Tur man kan titta på dom här två då. . .


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack! Det heter energipulver, och det förstärker matinnehållets energiinnehåll :)

Oj vad konstig menig det blev!

Det är bra att du krigar på. Det måste man. Som mamma vet man bäst!

2010-10-06 @ 09:49:31
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0