sälja till höger & vänster

Jag är den här personen som bara lägger bort grejer som inte används eller som jag inte vill ha längre. Att sälja känns allt för jobbigt.
MEN, nu har mina tankar ändrats om.
Jag vill bara sälja sälja sälja.
Testar på tradera & kan inte sluta kika in för att se ifall någon budat. 3 auktioner har jag ute men ingen som visat intresse ännu.
Äntligen sålt iväg skötbordet/byrån från IKEA som vi köpte när vi väntade Alvin. Själva skötbordsdelen har vi ALDRIG använt. Vi har bytt på barnen lite här & där. Soffan, köksbordet, sängen, golvet osv.
Fast nu kan jag säga att jag LÄNGTAR till vår nya toa är klar så vi får in Alvins nya skötbord. Kunna hjälpa honom duscha & sedan slippa böja sej till golvet för att lägga ner honom.

I alla fall, tillbaka till säljandet. Tror jag varit 3 eller 4 vändor upp på vinden i dag för att inspektera & finna. Nu har jag en babysitter & ett babygym/piano ute på blocket.

& när nya vardagsrummet är klart ska jag gå igenom alla mina böcker & se ifall de inte är några jag kan göra mej av med.
Fast dom flesta sitter som fast i mitt hjärta.

Men det är verkligen skönt att rensa bort saker också.
Finns ju ingen anledning att börja spara på hög.

Hej på Er! & säg till ifall de är något ni behöver köpa. Jag kan ju tänkas ha det här hemma.
HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0