om jag kunde byta skulle jag göra de direkt!

Alvins muskler bråkar med honom idag. Vid luchtid, efter den där larm snubben varit här, var hans ögon röda av trötthet men någon ro gav muslerna honom inte. Dom bara jobbade & jobbade. Jag önskar så innerligt att jag kunde byta med honom. Låta mina muskler bråka med mej istället.
Gillar inte att behöva ge honom stesolid men, ibland finns ingen annan utväg. & vad gott han fick sova sedan. Musklerna lugna.

Larm snubben var som sagt här idag eftersom vi var tvugna att avboka förra tiden vi hade.
Tror det kommer bli toppen detta.
& vilka grejer de finns nu förtiden alltså.
Väteslarmet tex. Alvin kommer ha ett speciellt lakan i sin säng. En endaste dropp väte räcker för att larmet ska gå. Om man så vill alltså. Man kan ställa in känsligheten.
Sedan vibrerar eller piper en sökare.
Denne sökare kan vi bära med oss upp till 100-150 meter & de larmar.
Vilken trygghet.

Jao jao. Funderar om morgondagen. Antingen ÖF för mej & Nova eller följa med Tomas till Umeå. Låter dagen komma som den kommer.
Men ÖF är ju minst sagt roligt, speciellt när man får limma tycker Nova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0