mamman är lat

Jag är slöt. Jag är lat. Jag är allt annat än vad jag borde vara just nu.
Imorgon kommer en snubbe hit för att instalera ett väteslarm & epilepsilarm. Väteslarmet kommer att larma ifall Alvin kräks under natten.
& inför att denne snubbe kommer borde jag onekligen snygga till lite här hemma.
De lockar inte de minsta.
& barnen skulle jag skrubbat upp en aningens också.
Eller så håller jag tummarna att Tomas är på alerten när han kommer hem.
& att han kommer hem innan Nova bör vara i säng.
Säkraste kortet är nog att göra bort de nu i alla fall.
Tror dessutom att Nova skulle kunna somna vilken sekund som helst.

Hej på Er! Vi tar duschen nu.
KOM IGEN SARA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0