de är ju trots allt söndag

Nova följde morfar hem.
Alvin har somnat i sackosäcken.
Tomas är i Umeå med kusin & bror.
Jag bara är. För jag vet inte vart jag ska fortsätta i denna röra. Dessutom vågar jag mej inte på att skruva ner tvn från väggen. Så jag slappar tills Tomas & brodern har fraktat bort lite av sakerna. Sedan kan jag börja ordentligt i Alvins rum. Kommer dock att vara ganska tomt till en början då vi ännu inte har någon säng till honom. & Tomas måste göra en ribbstol där Alvin ska kunna träna stå. Ja, sedan behövs det lite utsmyckning här & där.
Fast jag skulle ju kunna ge mej på att gå igenom mina böcker. Har nämligen bara fyra hyllor i vardagsrummet nu.
& när vardagsrummet var bibliotek förstår ni ju säkert att alla böcker fick plats på ett & samma ställe.
Men så är det alltså inte längre, så jag har valt ut mina absoluta favoriter för att ha i vardagsrummet.
Saken är bara den att jag givetvis inte hittat alla.
Men det känns inte alls lockade att dra ur alla böcker ur garderoben igen.

Nej, jag slappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0