städa städa

Ikväll började jag städa. & utan att jag hunnit tänka efter började jag med en sådan där stor städning. En sådan där då man rensar garderober & allt sånt. Redan efter första rummet var klart kände jag en viss ånger, men man kan ju inte bara avbryta mitt i. Får se det som en sommarstädning. Inget bättre har jag ju heller för mej. Barnen har jag just lagt & T jobbar borta även denna vecka.
Så jag städar som kvällsnöje, det funkar det med!
Synd bara att jag inte vågar mej upp på vinden så jag kan ställa bort allt skräp. & söka efter A´s gammla sandaler som vi ska skicka ner till lilla A.
Som sagt är jag rädd för mörker. & där uppe finnes ingen hel lampa. & dessutom har jag sedan jag stapplade runt på en aningens kortare ben fantiserat om att en kvinna i vit klänning ska stå i fönstret där uppe.
Känns helt onödigt att ge sej på sådan hjärtklappning i afton.
Jag spara de tills någon följer med.
Dessutom har jag minsann ont i mina armar, i skelettet känns det som. Så jag borde väl inte bära heller? Det borde någon annan göra. Den där någon annan lär ju känna sej lurad när denne någon annan kommer hit imorgon.
Typ fadern min eller systerns karl.
Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0