mina bästa vänner minus mina stora bästa vän

Tisdag kväll & jag har parkerat i soffan efter att ha lagt barnen. Vi har haft en helmysig kväll tillsammans. Tittat på unga mödrar & haft massagestund. Barnen har lekt tillsammans medan jag fick lite vettigt gjort som att renbädda sängarna. Vi har pratat om dagen som gått & dagarna som kommer.
Pussats & kramats.

Dagarna som kommer ser förövrigt ut som följer. . .
imorgon: möjligen leos lekland eller djurparks besök för mej & A.
torsdag: hjälpmedelsmässa på hjälpmedelcentum för hela familjen.
fredag: HÄMTA A´S NYA RULLSTOL! Sedan ska jag & N planera in något roligt tillsammans.
lördag: om fint väder planerar familjen fiske. N & fadern ska tydligen fiska hajar. Det säger N. Sedan blir hon nästan lite rädd för planerna hon lagt upp & avslutar med att säga "behöver inte". Det säger hon ganska ofta nu förtiden förövrigt.
söndag: oplanerad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0