en busig son!

Vi har alldeles precis kommit "hem" & lagt barnen. Dom sover inte riktigt ännu. A smaskar lite & N lägger dockan till rätta.
Vi har varit & ätit middag ute tillsammans med våra ny vänner som vi haft turen att träffa här. Vi var alla rörande överens i afton om att det känns som vi känt varandra mycket längre än dessa två veckor.
& på tal om dessa två veckor, tiden här nere bara rusar iväg. Dagarna går skrämade fort & jag måste erkänna att jag blir lite ledsen när jag tänker på vår hemfärd på fredag nästa vecka. Jag tror jag inte riktigt vill åka hem redan då. Det är så intressant att vara här. Så enkelt att vara här.

Jaja, hem måste vi till slut i alla fall.

Träningen idag gick väl si så där idag. A bestämde sej för att bli spagetti & inte alls sitta ordentligt. Utan istället hänga med huvudet. & eftersom han varit en stjärna på att sitta dom senaste dagarna bestämde jag mej för att säga till på skrapen, jag sade; nu får du faktiskt skärpa dej A, detta är inget spa. Vi är faktiskt här för att träna & du kan sitta bra.
Då skrattar ungen mej i ansiktet!
Nya övningar var det också idag. Barnen skulle försöka blåsa ut ett ljus bland annat när dom satt på en pall runt ett bord. Framför sej hade dom en spegel för att se sej själva. Sedan fick dom även lite gott att äta. Dom skulle först räcka ut tungan för att smaka & sedan skulle vi smeta på underläppen & dom skulle slicka bort det. Men först & främst fick dom välja vad som skulle äta. A valde mellan kolasås & jordgubbssås, han valde det sist nämnda & klarade ätningen utan problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0