besök nr 2 på liseberg

Vi hade en sådan bra idag igår. Lill familjen började förmiddagen med att ta det piano. Sedan bussen in till Nordstan för att möta upp släktet för shopping. Något förtvivlat fann jag inget att sätta på min kropp utan istället blev det två böcker. Kläder till barnen fann jag såklart dock.
Vi käkade middag & därefter stack vi på Liseberg igen. Där kan man nog vara hur många gånger som helst utan att hinna med allt.
& eftersom vi tog oss i kragarna igår & köpte en ordentlig kamera kan jag denna morgon bjuda på ett par bilder från gårdagen.


A blev målad som en drake. & det tyckte han var toppen! Gladare kille fick man leta efter!



Eftersom storebror vågade tog N mod till sej & målade sej också!

En höjdar karusell (som dessutom är gratis)

Detta var en rolig en. Man åkte både upp & ned & snurrade. Precis vad A gillar!

Pappa & N åkte också. N skrev efter mera mera mera!


Den där kaninen var skräckinjagande tyckte N. A tyckte han var skita rolig men tyvärr tog vi inga kort på mötet med vår kamera utan det var syster som skötte fotograferingen vid det tillfället.

LillaBUS

Men blir lite trött efter en stund (N somnade & sov sedan någon timme)

A höll sej vaken under hela besöket.

Idag tar vi det piano på morgonen också. Vi kom inte i säng fören 23.30-00.00. T önskar därefter att återigen besöka Liseberg. Jag röstar dock på shopping. Återstår att se vad det blir. Aningen båda eller så delar vi helt enkelt på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0