vilka fantastiska dagar

. . . av tre vi haft. Jag har varit på ett sådant strålande humör att jag nog kunnat likna mej själv vid solen. & detta strålande humör har jag faktiskt solen & den blå himlen att tacka. Vilken energi vädret ger!
Vaknar där kring halv sex-sex varje morgon & det är ju mer eller mindre ljust ute. Hann dra dammsugaren runt huset imorse innan vi knatade iväg till dagmamman, det har väl liksom inte hänt sedan jag föddes.
Trots att vår att-somna-själv-metod tycks krångla ikväll har jag modet på topp.

Ja, den har funkat tipp topp, men så i afton drabbades N av något panikliknande tillstånd då vi sade godnatt. Det var kramar & pussar & gråt & sitta fast i mamma som gällde. Men nu ligger hon själv i sin säng i alla fall. Hon ropar någon gång för att försäkra sej om att jag finns här.

Imorgon är det ÖF som gäller för mej & N medan A ska & bada med faster sin. Det sägs att det ska snöa imorgon. Ska jag bli deppad då tro?

Kommentarer
Postat av: alex

varsågod :D

2010-03-17 @ 22:39:44
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0