PANIK!

Jag är måttligt irriterad på mej själv nu. Eller T. Eller oss båda två. Jag må inte riktigt veta. För ingen av oss vet riktigt vem som förlagt A´s parkeringstillstånd.
A & faster är nämligen på väg till sjukhuset i skrivandets stund för att byta medicin i hockypucken + att höja dosen några procent. Så innan dom åkte skulle jag lägga in parkeringstillståndet i bilen men inte hittade jag de inte. Letade & letade på alla tänkbara ställen men utan något resultat.
Så dom fick åka utan & därmed ställa sej på vanlig parkering.
Blir stressad, tänk om vi tappat bort det för alltid? Vi som inte ens hunnit börja använda det. Skulle vara så typsikt. Tur jag ska städa idag, då borde de ju komma fram.
Känner mej verkligen inte sugen på att ringa kommun gubben som tog detta beslut & be om ett nytt. En vecka efter vi fått de.
Kanske någon läsare har förmågan att se vart vi förlagt det?

I alla fall är jag hemma med en sjuk dotter idag. Hon vill till att börja gråta varje gång hon hostar, så ont gör det. & ibland tappar hon rösten, fast det tycker hon är ganska festligt. Snoret finns det inget stopp på, det bara rinner & rinner.
Vi tittar på Babar. Snart ska jag skynda mej ut på sjuk-handling medan pappas tjej förhoppningsvis kan titta efter N en stund. Sjuk-handling innebär följande i denna familj: piggelinglass, juice, alvedon, ipren, näsdroppar, näsdukar, något för halsen, yoghurt, vattenmelon & vätskeersättning (mest för säkethetsskull).

Kommentarer
Postat av: Nisse

Sara, du visade handikapptillståndet för oss i Söndags i köket när vi åt pizza, tyvär så såg jag inte sedan var du lade det. Hoppas du hittar det.

2010-03-26 @ 12:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0