lillan har semester

N har nu gått på en två veckors semster. Dagmamman ger sej nämligen av på utlandsresa idag & därför bestämde vi att N blir ledig under tiden. Alternativet var att ha henne hos extra dagmamman, men det tackade vi nej till. Så nu är vi hemma alla tre, jag & barnen. Tyvärr blir det inget bad på habiliteringen idag då det är stängt. Men troligen knatar vi iväg till ÖF om en stund istället.

Frukosten är just intagen så vi behöver som värst bara göra oss stiliga för omvärlden. Som att skippa pyjamas & borsta tänderna.


Här om kvällen fick jag en sådan längtan efter min mamma. Så där så det värker i hela kroppen. Jag tänkte att vi hade kunnat snacka lite skit. Att vi hade kunnat lekt med barnen. Att vi hade kunnat gå en promenad.
Det är så konstigt att hon inte finns här längre. Att jag inte kan fråga henne saker, känna hennes doft eller höra hennes skratt.
Jag önskar så att hon fått träffa A & N. Men säkert ser hon dom i alla fall. Hon finns säkert här omkring.
Försöker prata så mycket som möjligt om mamma med barnen, så dom får lära känna henne.
Igår lekte N med T & morfars armbandsur. Helt plötsligt säger hon Momo himlen klocka.
Mormor har tydligen en klockan uppe i himlen också. N säger även att momo är snäll, där uppe i himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0