inställd dejt & barn på vift

Idag skulle min kusin & hennes son L komma på besök för att leka med mej & N. Men tyvärr drabbades L av magsjuka under natten & dejten blev inställd. Tur att det kommer fler dagar. & snart åker vi ju till byn för att besöka min kära moster. Då skulle N & L bada badkar (har N bestämt, över L´s huvud).

Istället får vi besök av min vän J & hennes dotter J. Vi ska käka lunch & förmodligen ge oss ut i de vackra vädret.
Dock är barnen på vift just nu. A sover hos sin älskade S. Blev hämtad igår & ska vara borta ända tills imorgon efter lunch. Det är hans fristad.
Barnens faster blev utan sin egen son igår afton då han åkte till en kompis för att sova över. Faster var då snabb på att haffa N för att få lite sällskap. Men N kommer hem någon gång under dagen.
Egentligen skulle hon vara hemma tills nu ifall kusinen min skulle komma, men nu tänker dom ta det piano, N & faster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0