dom har visst fattat. . .

. . . de där med vilodag. N snuttar i mosters famn. A har legat på latsidan också men i skrivandets stund försöker han ihärdigt att vända sej på höger sida. Samtidigt får han tag i knappen på magen lite nu & då.
Jag är seg & tycker faktiskt att det lika väl kan bli kväll & dags för sängen. Så en ny vecka börjar.
Då ska N till dagmamman i vanlig ordning medan jag & A ska ha en träff med hans logoped. Hon vill se hur saker & ting utvecklats med A´s ätande & hans munmotorik.
Om lunchsovningen infaller vid rätt tidpunkt kanske vi besöker ÖF på eftermiddagen också.

Läste lite snabbt igenom min presentation av oss nyss & inser att jag knappt presenterade mej själv. Så inom någon dag kommer här ett litet inlägg om bara jag. Lite egoist det ska man va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0