det blev inge bättre

Äh, måndagen verkar inte vara någon bättre dag än vilodagen. Vi vaknade på fel sida allihopa. Jag tog mej knappt upp ur sängen på grund av trötthet. N drog av sej bajsblöjan & kliade sej i rumpan. Nu när vi kör blöjfritt så mycket som möjligt känner hon mer & mer hur obehagligt det blir med bajs i blöjan. Så lättast är ju bara att dra av sej den, men det är inte så uppskattat av oss andra. A var glad i två sekunder innan tårar började falla. Tur det är plus grader ute i alla fall. Lite friskluft kanske gör susen när vi går till dagmamman. Jag piggnar till, N får längta efter barnen & A får mjuka upp kroppen.

Rosenrot här näst för min del dessutom. Tycker jag sover nog men vaknar som en zombie vissa dagar så jag bara vill falla in i gråt. Andra dagar hoppar jag ur sängen & tycker allt är tipp topp.

Nej, nu ska här borstas ett par gaddar. Försöka få sätta upp N´s hår i toffs, ge A mediciner & sedan vandra iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0