dagen före min far fyller år

. . . egentligen behöver väl inte mina bloggläsare veta att min älskade far fyller år imorgon, men i brist på fantasi kunde jag inte komma på någon annan rubrik.

Här är det lugnt & stilla. Barnen sover & T målar i trapphuset. Så jag är själv & njuter. Gillar att vara själv så där ibland.
Dagen har i övrigt varit bra. A har haft en ta-igen-sej-dag-efter-bad-dagen-igår. Därför har vi tagit det ganska lugnt. Efter vi lämnat N hos dagmamman tog vi en promenad. Hemma igen & vi lekte ett slag innan jag hjälpte A stretscha & massage på det. Som han njöt, ögonlocken ville falla igen flera gånger. Lunch & sovning på det för A.
Han tog god tid på sej att vakna. Inte för att han sov speciellt länge eller så, utan han kunde inte riktigt bestämma sej om han skulle vakna eller sova vidare. Så han testade sej fram. Somnade om, vaknade, somnade om, vaknade, somnade om & tillsist valde han att vara vaken. Så klädde vi oss igen & tog en till promenad. Som avslutades med att vi hämta N.

Imorgon är det min & N´s dag. Vi ska faktiskt besöka ÖF igen. Sedan åka till Umeå för att kika efter en påse som man hänger på barnvagnsstyren, fast den ska sista på A´s rulle.

Njet, inget mer att förtälja.

Kommentarer
Postat av: monica

Går det med sån påse??? Jag vet bara av åkpåse...;)

2010-03-03 @ 21:45:23
Postat av: linnea

jag håller med dig, nu vill man bara att snön ska smälta bort. Det är så skönt när man slipper klä på sig en halv garderob. Idag är det sol iaf...hoppas det fortsätter så :)



Hoppas du får en underbar helg!



2010-03-05 @ 12:02:57
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0