är de det här som kallas kärlek?

Som sagt håller männen i huset på att renovera för fullt. Igår när jag skulle in i tvättstugan upptäcker jag att dom skrivit ett arbetsschema på väggen. Jag började läsa, uppifrån & ner.

Så här stod det under söndagen;
1. Rivning av vägg mot tvättstugan
2. Myskväll med fruarna!!! (ev)

Haha, det känns bra att vi i alla fall finns i deras tankar, men vi är inte speciellt högt prioriterade längre.
Men som sagt, skönt att man i alla fall finns med på något form av schema.

Kommentarer
Postat av: linnea

försök övertala honom, är egentligen inte för sånna filmer heller. Men när jag väl sett en stund så blir man inne i den, och tiden går fort än fast den är ganska lång =)

2010-03-19 @ 17:43:28
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/
Postat av: Nisse

Det är jätte bra att ni står på andra plats. Tänk om ni har varit först!!



1.Rivning av fruarna.

2.Myskväll med vägg mot tvättstugan.



Då har man börjat på fundera. :)

2010-03-20 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0