sjuka

En mini höjd temp, dock fortfarande under termen feber. är sjuk. Rossel, väldigt spastisk, ledsen & missnöjd. Jag vill inte. Fortfarande blir jag lite av en skräckslagen mamma när sjukan slår till. Trots att han inte behövt ligga inne på grund av något sådant på ett bra tag.
N snorar fortfarande hon också, lite hosta också.

Det är en fin dag men förmodligen håller vi oss inne.
Barnens farmor kommer vid 10.00 för att passa barnen medan jag fixar mitt hår.
Annars kurerar vi bara. Jag passar upp. Pysslar & oroar mej.
Tack & bock för att T kommer hem en dag tidigare denna vecka. Han är hemma redan till i afton.
Han håller mej nere på jorden när barnen är sjuka.
Han kan hålla sej mer samlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0