Konsten att slappa på riktigt!

A sover redan. Lite rosslig & allmänt nere sedan i onsdags. N & jag har inte tagit oss ur nattkläderna. Vi tittar på bamse istället. Kläder som kläder liksom. En svängom runt byn vore på sin plats. Men vi flyr friskluften idag. Åtminstone ett slag till. Egentligen skulle vi besöka cirkusen i afton men då A troligen är på väg att insjukna i någon form av förkylning tar vi det säkra före det osäkra. Det är förövrigt lillasyster Snorig som i så fall smittat sin bror. Imorse var hon så glad då hon sa "inge snor". Men nu rinner det igen.

Imorgon väntar min födelsedag. Det kommer inte att firas speciellt. Jag skulle nog kunna avboka alltihop & åka till Umeå istället & shoppa mej något fint för födelsedagspengarna jag fick av farmor & farfar i onsdags.
Svärmor kommer i alla fall med min favorit tårta, så den må jag i alla fall ta emot. Så jag får vräka & må gott.
På kvällen väntas i&försig en stor fest, dock är den inte för mej utan ett företag här i byn. Dit är vi bjudna så party blir det.
Medan huserar barnen med moster & U.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0