stugan

Vi har varit i min fasters stuga, jag & barnen & systers U. Vi åkte dit för ett dopp & lite sol. A var så övervänt innan vi tagit oss ner till sjön att han mer eller mindre sprang omkring, benen gick i ett & jag fick hålla efter. Det fanns liksom inget stopp. & varför ska vuxna alltid vara så sega?
Tillslut var vi i alla fall nere & det efterlängtade doppet blev av.

I stugan är det alltid avkoppling som gäller. Man plockar lite bär, man har lite vattenkring (N älskar de) & snackar.
Men hem måste man & där är vi nu.
N somnade givetvis i bilen så henne ska jag väcka.
Sedan drar vi nog till Vännäsbadet med syster & U.
Mannen i mitt liv jobbar över & väntas åter någon gång senare under kvällen.

Hej på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0