för tillfället. . .

. . . Är vi evigt glada att vi köpte husvagnen, vi älskar den & längtar att ge oss iväg på en tur! (bilder kommer inom kort) 

. . . A har fått lunginflammation, väldigt lindrig. Vi var snabba på att åka in på sjukan så det upptäcktes snabbt. VI HATAR SJUKDOM! Trots alla dessa sjukhusbesök & sjukdomar kommer jag förmodligen aldrig kunna känna mej lugn i dessa situationer. 
På grund av en massa kräkningar & diarrér (möjligt på grund av atibitotikat som satts in) så blir det sjukhuset i alla fall i natt. Med lite dropp & eventuellt atibiotika iv. Men eftersom det inte förvärrats i lungorna kanske man inte fortsätter med antibiotikan. Egentligen är väl inte antibiotika vanligt vid dessa tillfällen, men eftersom A är känslig vill både läkarna & vi vara på den säkra sidan.
Ja, sedan återstår det att se vad proverna visar. Ytterligare beslut tas efter de.

. . . N har äntligen blivit snorfri efter mycket snytande.

. . . Det regnar men det spelar ingen roll idag.

. . . Jag blir lite känslig & känner mej så otroligt tacksam för allt fint liv jag har omkring mej. Först & främst mina två barn, dom är fantastiska. Sedan har jag ju också T, det är en trevlig karl de, mycket kärlek till honom. Sedan kommer alla dom där andra. Dom där andra som ställt upp så otroligt för oss. Stöttat oss. Gett oss mängder med kärlek. Dom är förmodligen gjorda av guld, jag tror de! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0