bajs, helt naturligt.

Jag ska inte bli dåligt på att blogga. Jag ska inte bli dålig på att blogga. Jag ska inte bli dålig på att blogga. Men jag har verkligen inget vettigt att säga nu. Förmodligen inte på hela dagen. Så jag återkommer imorgon.

N bajsade på golvet igår föresten. Försöker köra blöjfritt så mycket som möjligt. Inte bara mamman tycker det utan även dottern som kommer fram naken från sina gömställen (vi tycker det dels för att det är bra att öva på toa-pinkning men också för att N ska slippa kläder & blöja överhuvudtaget pågrund av sina eksem. Skönt med luft mot huden). För hon tycker det är roligt att pinka på toan. Det är intressant när det hamnar på golvet också. Hon torkar glatt upp det. För det är tydligen roligt. Men bajset tog mamma hand om såklart. Hon stod mest & pekade. Sedan satte hon sej på toan & pinkade. Är i alla fall glad över att det som hamnar på golvet snabbt rapporteras till äldre person så hon inte hoppar i det eller något sådant. På förmiddagen sade hon till när hon behövde pinka också, trots att blöjan var på. Så då blev det tripp till toan & ja sade N.  .  .de kom i toan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0