orden börjar komma

Sonen, den där Alvin. Han är ju en otrolig kille. De har vi fått lära oss under dessa 3 år (oj, snart 4 år). Oftast kommer hans framsteg i perioder. Det händer jätte mycket på en gång för att sedan gå lite långsammare under en period.
Just nu är han inne i en sådan där period när de tycks hända nya saker nästan varje dag.
De han filurar & tränar på mest är nog ljud.
& nu kan jag, stolt som en tupp, berätta för er att Alvin kan säga JA, NEJ & HEJ.

Igår kommer han & fastern hem & fastern säger, helt lysrik, att Alvin sagt hej när farmodern kommit på besök.
& jag fick vara så där stolt & säga "ja, de vet jag väl".

Jag är så evigt glad.
Så evigt stolt.

BÄSTA ALVIN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0