någon har öppnat dagens lucka. . .



Vi har haft en sådan fin dag idag, jag & Alvin. Äntligen känns de som att vår riktiga Alvin är tillbaka efter massa sjukdom.
Vi har varit ute med skranan. Helst vill han att jag springer. Jag är helt urform för att palla det. Men de är bara att ställa upp för laget.
Sedan har vi besökt ÖF idag igen. Jag baxade med Alvins gå-stol också. Han på skranan & gå-stolen på armen. Det gick faktiskt rätt bra. & det var TOPPEN att ha den där, så den får jag baxa med fler gånger.

Sen eftermiddag & tidig kväll har jag & Nova spenderat hos min faster & Nisse.
Vi tiggde middag.
Innan besökte vi min käre fader också. Skandal att vi bara hälsat på 2 gånger sedan han flyttade.
Men med småbarn hinner man inte riktigt alla gånger, även fast man vill.
Alvin & pappa fick stanna hemma. Alvin orkar inte hur mycket som helst på en dag. Han behöver vila mellan äventyren.

Här är familjens julpyssel. . .


Nej, nu är det dags att lägga dagmammebarnet i familjen så hon orkar upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0