mörkt & trist

Funderar om inte jag också mår lite illa. Att magen burrar lite så där misstänksamt. Fast det skulle kunna vara piggelinen jag sympati ätit också.
Lillan är i alla fall i gång igen. Förmiddagen var seg & tröttsam. Vi somnade, jag & barnen vid 11.00 & sov någon timme.
Ja, Alvin sov i många timmar. Han har mer eller mindre just vaknat.
& vi kör med korsetten. Imorse blev han så fasligt ledsen när jag satte på den. De gör förbaskat ont i mammahjärtat så jag tog av den, men nu gick det bättre. Men jag avskyr den där korsetten i vilket fall som helst. De går liksom inte ens att sätta på en blöja när han har den för korsetten får så långt ner på rumpan.

Jaja, nu gungar han i alla fall. & Nova lagar mat. Jag borde städa upp här hemma men känner ingen lust. Idag är det verkligen en sådan där mörk & tråkig söndag.
De är den västa dagen på veckan, ja om söndagen är så där mörk & trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0