hur många klappar?

Lördagsmys. Vi sov till 10.00. Jojo, till&med gossen i familjen. Okej, till saken hör väl att han va vaken mellen 01.00-05.00. Tacka veta jag sambon som höll sej vaken med honom & jag fick min skönhetssömn.
Sedan ut för att köpa lite julpyssel.
Pyssla fram jultomtar & slog in små prydnads julklappar.
Nu önskar jag mej bara ett par kottar så kan kan göra fina kransar.

Har bockat av en julklapp till Nova. En till Tomas (förhoppningsvis) + en födelsedagspresent (som jag tycker är HUR bra som helst, hoppas bara han tycker samma lika. Den 18:e kan ni få veta vad de är). Så då återstår bara Alvins. Vet redan vad som skall köpas. Vi måste bara dra oss till Umeå för att fixa de.
Vi köper inte så mycket julklappar till barnen. Vi tänker lite som så att när dom är så här pass små behövs det inte så mycket (dessutom är släkten väldigt duktiga på att överrösa dom med gåvor).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0