4:e ljuset

Just nu är elektroderna kopplade på Alvin. Idag kör vi överkroppsprogramet för första gången själva. De är fortfarande nervöst att fixa detta själv tycker jag. Men nu ser vi i alla fall resultat vilket vi inte riktigt gjort dom 2 gånger tidigare vi gjort de själva. Men eftersom vi såg ett sådant super resultat vid utprövningen så är de bara att fortsätta & testa.

Jag är totalt sprängd idag. Helt utan anledning. Är seg i bollen & kroppen känns tung. Blir skönt efter elektroderna är bortkopplade & barnen hoppar in i duschen & sedan landar i sängen. Då tar jag plats i soffan.
Imorgon väntar en tur in till Umeå för att bland annat sälja vårat Wii & sedan handla dom sista julklapparna. Till kusinen Tim & min farmor & farfars julklappar till Alvin. Tips på julklappar till en 12åring mottages hjärtligt förövrigt!

Här får ni ett kort på Alvin som satt själv på kökstolen efter middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0