på fricamping mår vi bäst

. . . vilket jag inte trodde innan vi besökt fina Lillänget!


Vi åt frukost i grillstugan, vår fästing!
A älskar elden.

Min korg från mamma hänger med & jag känner mej en som en hel-bull-gull-mullig mamma.

Vi kastade sten.


Jag & N diskade i älven. Då kände jag mej ännu mer som en hel-bull-gull-mullig mamma. Jag älskar de!

Vi var glada redan tidigt på morgonen!

Vi grillade korv.

När pappa kastade fluga passade jag & A på att doppa fötterna i älven.

N fiskade utan lina, trots det fick hon flera fisk-pojke-bebisar. Dessa två kort är tagna ur A´s synvinkel.

Barnen satt på stubbe (ja, & A hade sockarna uppdragna under hakan).


Våra finaste!

Barnen köpte lördagsgodis! MUMS!


Faster med familj + hund kom på besök. A & djur har en speciell kontakt, det är fantastiskt att se.

Fasterns karl & N fiskade, att stå lika är viktigt då.

Han är dessutom en hejare på att kasta barn.

Glada trion i svart. . .

Pappan.

Dottern.

Sonen.

Vi besökte älgfarmen. . .

Isaac.

Charlie.

Dom små fick vi klappa & gosa med.

Vi älskade varandra. . .

& då blir man så härligt lycklig. . .


Grillen åkte fram. Kotletter när pappan skötte grillen, pyttipanna & ägg när N grillade. . .







Nu är vi hemma till onsdag eftermiddag någon gång. Imorgon ska A röntga sin rygg pga sin skolios. På onsdag ska T & A på akupunkur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0