lilla damen sköter om sin mor. . .

Jag lade mej ner på bron. Jag ojade mej. Tyckte lite synd om mej själv. Kände mej lite sliten & trött.
Min kära dotter sade; "du måste koppla av en liten stund mamma. Blunda & koppla av".
Gullan alltså!

Annars går det rätt lugnt till just nu. Vi har varit in på sjukan där T blev utskriven. Inget har man funnit men problemet kvarstår. Jag blev lite irriterad på doktorn. Men har inte dåligt samvete som jag i vanlig ordning annars kan få.
Jag tror jag börjat min resa mot att få lite mer skin på näsan. Jag gillare.

Ska snart städa bilen & börja packa. Men jag stressar inte. Jätte konstigt. Men jag orkar liksom inte stressa. Kanske jag funnit något inre lugn nu helt plötsligt också.
Eller så är jag bara helt enkelt för trött för att stressa.

Barnen slappar. Laddar kanske inför resan imorgon. Eller inför att kusinen, bästa kusinen T, ska komma i afton. Han ska slagga hos oss. Det är alltid mysigt. Vi äter alldeles för mycket godis & tittar på film.

Jojo, imorgon åker vi. Någon gång kring lunch tror vi. Denna gång sträck kör vi inte utan stannar i Gävle för en natt på hotell. Skonsamare för orken det.

Hej på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0