annorlunda myskväll

Efterrätten igår blev inte film utan en cykeltur till våra vänner några kilometer bort. Där drabbades T av magsmärtor. Hemma igen & jag tjatade & tjatade så han skulle åka in på akuten. Alltså ni kan inte tänka er hur rädd jag är för livet. Det blir liksom värre för var dag. Till sist åkte vi in. & där spenderade vi någon timme. & där fick jag lämna T också. Han blev inlagd för observation. Får se vad som händer idag. . .
Jag & N ska åka in & pyssla om. A är hos faster idag, efter en månads sommarlov. Han är väl dessutom ganska less på sjukhus & slipper gärna sitta där en dag.

Jag hoppas innerligt att man kan fatta några beslut idag. Att vi kan få någon aning om vad det kan vara.
Så vi dessutom vet ifall det blir någon resa ner till Göteborg på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0