vikarm på väg att drabba ung mamma

Jag viker tvätt så det står härliga till. Ingen kan nog förstå vilka mängder jag pratar om. Det är berg & åter berg. Förstår inte att vi haft kläder att sätta på våra kroppar dom senaste dagarna. Men ingen av oss har faktiskt behövt gå näck.

A
åkte till faster för två timmar sedan. N målar, just nu är hon inne i en period som vi kallar cirklar i form av människor. Hon målar nämligen bara cirklar, små cirklar som oftast skall föreställa människor.
T har åkt iväg för att jobba.

Min & N´s planer för dagen har hunnit ändrats två gånger sedan igår afton. Vi brukar ju som tidigare nämnt lunchdejta med våra kompisar J & J & E & A på fredagar. Tyvärr har ingen haft möjlighet dom senaste tre veckorna tror jag det är. Allt på grund av dessa sjukdomar som bara tycks gå runt & runt.
Hursom var vi alla överlyckliga att vi idag äntligen skulle kunna ses hos E & A. Jag & N hade bestämt oss för att cykla dom kilometrarna som det är fram till deras hem. Men så igår kom ett sms som förklarade att lille A fått magsjuka & lunchen måste ställas in. Jag & J beslutade då att träffas i alla fall, hemma hos J & J för en lunch. Men så imorse får vi åter ett sms som förklarade att lilla J fått feber igen. Vad är detta? 
Vi hoppas i alla fall dom kryar på sej fort så vi snart kan återgå till det normala!

Men vår dag står inte & faller i alla fall. Vi har en del att stå i under dagen. Här ska bjudas på middag i afton & hemmet skall skina. Vi måste ut på cykeln en stund också. Affären igen & apoteket. N ska absolut köra lite trehjuling också, så den är på laddning.

Ja, vi bjuder på middag, surströmming. Barnens faster med familj, min faster & hennes karl & barnes farmor & farfar får sitta till bords.

Nej herre, här har jag inte tid att sitta.  

Kommentarer
Postat av: monica

Åh vad jag längtar efter denna delikatess! =) Kommer N att ha någon uppvisning i kväll?

2010-04-09 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0