resfeber

Snart anländer taxin, eller nåväl det är närmare en timme bort. Jag & A ska iväg till habiliteringen för en två timmars träff med andra föräldrar & barn. Eller jag tar förgivet att dom andra barnen är med. Hursom följer såklart A med mej i vilket fall som helst.
N får inte va hos dagmamman fören onsdag på grund av magsjukan (som förövrigt tycks vara över nu). Så hon fick välja vem hon skulle hänga med medan jag & A är borta. Det blev farmor.
Förmodligen blir det sjukhuset för mej & A efter habben då A fått svårt att bajsa igen & trots microlax vill inget komma ut.
Gasen hem efter det så jag & T hinner in till Umeå för att köpa en takbox. Resfebern är ett faktum nu. Långa listor skrev jag igår. Vad vi alla skulle ha med oss. Vad vi behöver handla innan. Vad vi behöver ha i "handbagage" i bilen. Vad vi måste fixa med innan vi åker.
Sedan är det bara att bocka av eftersom. Men jag blir lite handfallen när jag blir nervös. Vet inte riktigt vart jag ska börja.


Kommentarer
Postat av: Nisse

Du kan börja på packa bilen, det är en bra början.:)

2010-04-19 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0