nu börjar det bli på riktigt. . .

. . . bilen är packad. Jag har haft magknip sedan tidig morgon (A vaknade klockan 05.00). Inte sådan magknip som jag brukar ha då jag har resfeber (då handlar det mest om att det vrider om i magen av allt pirr & sedan återkommande besök på toan). Men dagens magknip är nog relaterat till stress trots allt. Jag stressar så det sticker till i hjärtat lite nu & då. Eller jag tror det är i hjärtat. Där någonstans i alla fall.
Nu har jag sådan resfeber så jag skakar en aning om händerna. Jag är livrädd att jag har glömt något. Men som besöken sagt idag är A´s mediciner & pengar det viktigaste.
Just i denna stund badar N & T duschar. Efter det åker N´s pyjamas på direkt. Så mysigt som möjligt ska vi ha det i bilen så klart. Köpte en pyjamas till A i veckan (han använder annars aldrig pyjamas) som va en storlek förstor endast för mysfaktorn.
Jaja hursom, när dom är klara ska jag hoja iväg på affären för att köpa mackor, kaffe, drickor, tidningar, nya nappflaskor & något gott att snaska på. Sedan är det min tur att duscha & klä på mej mina myskläder. Runt 18.00 åker vi iväg har vi tänkt. Men vi stressar inte (trots att jag gör det inombords).

& sedan, bara för att det känns som att det var en sådan bra start på denna månad vi har framför oss. Imorse ställde jag A i sin nya gåstol. Han har ännu inte tagit något kliv i den utan jag tänkte att han mest skulle va i den för att vara upprätt. Tror ni inte då att han börjar gå. Jo visst gjorde han det. & inte bara så där ett eller två steg. Utan några meter. När jag i lyckansrus sprang in till T i sovrummet för att väcka honom & berätta detta hade A gått rakt in i väggen. Såklart utan att skada sej. Men hej bara vad det måste åka ut trösklar när vi kommer hem om detta fortsätter.

Nåväl, detta blir sista inlägget för idag. Återstår att se ifall jag hinner ge er lite info imorgon. Men kika in & se ifall något nytt kommit upp!

Kommentarer
Postat av: monica

Bra jobbat!!! Så duktiga ni är mina kära =)

2010-04-25 @ 15:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0