morgon klockan 5

A gjorde morgon klockan 5 med skyhög feber & en spastisk kropp. Fick trots de fram ett leende när vi började med att hoppa & studsa. Rosslet får inte ligga & gro till sej här inte!
Inhalatorn har brummat & PEPmasken är använd.
Vatten i knappen intaget. Önskar bara vi haft ett stetoskop så jag kunde lyssna på lungorna. Jag inbillar mej att jag skulle kunna höra mej till en lunginflammtion nämligen. När A låg på intensvien med dubbelsidig lunginflammtion envisades IVAdoktorn med att jag skulle lyssna på lungorna varje morgon efter han lyssnat. Varje morgon efter jag frågat ifall det lät något annorlunda. Efter jag lyssnat frågade han mej vad jag tyckte. Jag svarade & oftast var vi av samma uppfattning.
Men oj vad A blivit duktig på att hosta. Så det är inte helt omöjligt att han faktiskt klarar sej igenom detta utan lunginflammation. Vi håller i alla fall tummarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0