Med vår jävla otur

N hade en febertopp igår eftermiddag som snabbt var över & lillan pigg & alert. Men nu vaknar hon med feber också. Det känns så förbannat typiskt. Det är ju som bäddat för att A också ska bli sjuk.
& hur funkar sjukan nu? Ska man först ha misstänkt RS, magsjuka & ett par dagar efter de feber?
Jag blir så opeppad & en obehaglig känsla i kroppen lägger sej till ro. Vi åker hursom ner, men tänk om A blir sjuk & missar en vecka av träning t.ex.?
FAN FAN FAN!
Han hostar dessutom, lite rossligt tycker jag mej höra.

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA låt N blir frisk på studs & A aldrig insjukna!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så typiskt.

Jag håller verkligen tummarna för att Alvin håller sig frisk och att ni får sköna och givande veckor där nere.

2010-04-24 @ 07:44:59
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Anna

Håller tummarna för er! Bort med alla baciller nu!



Hoppas ni får en givande resa vilket jag tror att ni kommer få. Jag blir så glad av att läsa, ni verkar verkligen vara toppenföräldrar!

2010-04-24 @ 09:37:44
URL: http://anet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0