fynd & feber

Barnen har rymt från hemmet. N befinner sej hos farmor & farfar medan A är med S & L-G. Dom har alltså sovit borta under natten & väntas åter kring lunch.
Jag & T fick lite gjort igår faktiskt. Först åkte vi in till Umeå efter lunch där A fick dosen i hockeypucken höjd med 5 %. Sedan gjorde vi studiebesök på nya barn2. Det var hur fint som helst där & rummen var rymliga. Men vi satsar på att aldrig behöva ligga inne där. Vi kör bara på studiebesök.
Sedan lämnade vi A hos S & L-G (N befann sej redan hos farmor & farfar). Körde vidare till BOOM där vi gjorde ett riktigt fynd. Vi var nämligen ute efter resväskor & T hade sett dessa på BOOM & tyckte absolut att vi skulle köpa dom. Resväskor av hårdtyp, svarta. 3 stycken (stor, mellan & minst) för endast 599 kronor. Som hittat!
Vidare på EL GIGANTEN för T´s del & H&M för mej. T fyndade en GPS & jag en mysig pyjamas till A & en blommig byxdress till N.
Hem igen för att lämna välling & pyjamas till N hos farmor & farfar. Där upptäcker T att han fått fel GPS en mindre & billigare trots att han betalat för den dyrare. Så vi fick snabbt gasa in igen för ett byte, ett byte som tog lång tid.
Hem igen & jag tog tag i tvätten. Vek, vek & vek.

Något oflyt har vi dock då N lyckades få feber igår. Jag börjar tro att detta är något form av skämt. Jag som tyckt N aldrig varit sjuk. Innan febern sist har hon endast haft tredagarsfeber & magsjuka en gång. Nu byter bara sjukan av varandra. Hoppas i alla fall det blir bättre redan idag. & att inte A insjuknar så hans träning påverkas.

Hursom vaknade jag klockan 06.00 imorse trots att barnen inte var hemma för att väcka mej. Underligt. Men lyckades somna om i soffan en stund. Så nu är jag redo att göra bort städningen innan barnen är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0