ang bröllop

Jag fick två kommentarer angående mitt bröllopsförslag.

Från kusinen i fråga, E. Som tyckte jag & T likväl kunde gifta oss. Eftersom vi också är förlovade. Dessutom blir det ju faktiskt ett år sedan i augusti. & det är verkligen inte mej emot. Men T är mer eller mindre omöjlig att övertala. Sade faktiskt senast på skärtorsdagen till honom att vore det inte för att jag med säkerhet visste att han skulle säga nej så skulle jag fria, där på skärtorsdagen. Mannen skrattade bara.
Om jag nu någonsin skulle lyckas övertala honom skulle han aldrig gå med på något stort bröllop. Förmodligen skulle det bara vara vi två & ett vittne (eller behöver man två?). & dom två vittnerna skulle väl helst vara några vi inte kände.

Sedan föreslog faktiskt fasters karl N att dom två kunde gifta sej. Det skulle verkligen vara som en dröm. Jag, syster & kusinen våran (som egentligen inte är vår riktiga kusin, men som vi ser som en kusin. Han är N´s son i alla fall) har tjatat om detta så länge jag kan minnas.
En liten vigsel i stugen skulle ju vara toppen! Vi säger så!

Kommentarer
Postat av: moster hanna

kanske får fixa ett trilling bröllop. då står ju inte tomas helt i centrum....å inte jag heller för den delen :). då behöver vi ju inte ens vittnen :)

2010-04-07 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0